Merhaba anneler,
Bebeğim 5.5 aylık 4 gündür ara ara öksürüğü var,2 gündür de ateşi çıkıyor,iniyor.
Ateş var diye ılık duş aldırdım. Sadece atlet ile duruyor. Evin içi 25-26 derece.
Öksürük için ne yapabilirim, ya da çıplak olmasından iyice üşüttürmem değil mi bilemiyorum.
Önerileriniz nedir?