Tubacnr0 Merhaba anneler oğlum 1 ay sonra 2 yaşında vurma ısırma 3 aydır falan var yaşadığımdan nasıl tepki vermem gerektiğini bazen şaşırıyorum çok can yakıyor
Yaseminazizbebek Tubacnr0 bizdede var o durum 2 yaşında ısırıyor vuruyor iyyyaaaa diye oyuncak firlatyor bize bide ısrarla isiriyo
Linaoykum_ Tubacnr0 bizdede o durum var 2 yaş sendromuna giriyorlar kendilerini ıssırma bizi ıssırma mıncırma kendini yerden yere atma çığlık atma ve daha bir çok şey