Durdudilerrr Yaptıranlar var mı varsa kaç tüp kan alıyorlar zor oluyor mu kızlar ya korkuyorum canı yanacak diye😏
Baldanboreksutlucorek Durdudilerrr 3 tüp alınıyor yetişkinlerde kullanılan tüplerin aynısı çocuğun kanının yarısı gidiyor resmen 😓
Zhnce Durdudilerrr kaç tüp saymadım o anki sinirimden ve üzüntümden Çünkü çok ağladı çok kan aldılar ve ilk kez bende ağladım Eşimle bile kavga ettim istemiyorum yaptırmıcam diye
Merrmeliss Durdudilerrr cani yaniyo.ama hemen unutuyo aciyi merak etme.onun için önemli bir test olduğunu düşün güçlü ol ki dikkatini dagitabilesin kan alımı bitince.
gzmzm Durdudilerrr 3 tüp alındı sanırım. O an fark edemedim. Dvitamini, kan, demir ve b12 bakıldı. Valla o an mecburen telefondan çok sevdiği çocuk şarkılarını açıp izlettim diğer zamanlara göre daha az ağladı
Durdudilerrr gzmzm gttik geldik şimdi de sadece kansızlığa bakilioms onda bile yıktı ortalığı.. özelde mi yaptrdnz ücretini öğrenebilir miym?
gzmzm Durdudilerrr özelde yaptırdık. 80 liraydı. Devlete götürmüştüm sadece kanına bakmışlar. Özeldeki doktorumuz diğerlerini de isteyince ikinciye aldırdık kan
Durdudilerrr gzmzm 80 çok iyi bize her biri için ayrı fiyat verdi. Atıyorum 80 lira b12 150 lira d vitamini gbi
migade Durdudilerrr dört tüp aldılar bizden hastaneyi inletti çok üzüldük ama demir ferritin b12 hepsi bakıldı merak ediyordum iyide oldu