Asyaburcu Arkadaşlar merhaba bebeğim 10 aylık oldu ve bebek arabamızı oturma pozisyonuna getirdiğimizde rahat edemediğini farkettim baston model bebek arabası almak istiyorum hangisini önerirsiniz?
Zlhaanne Asyaburcu bende daha dün aldım TommyBaby Golf Kabin Bebek Arabası Black Kabin Boy katlandinmi bavul gibi oluyor yer kaplamayan model çok hoş Perşembe günü elime gelicek dünde mağaza mağaza gezdim en hoşuma gideni bu oldu bendede 4 baby travel olandan vardı asla kullanışlı değilmiş ya
Busraay17 Ayyy bende istiyorum ya öneriye ihtiyacım var baston arabalarla ilgili hiç bi fikrim yok. Sadece yatar pozisyonda olmasını istiyorum ama başka ne gibi özelliklere ihtiyacım olacak onu merak ediyorum burda bekleyeyim
Asyaburcu ikizannessi bence erken olmaz 6 aydan sonra oturmaya başlıyorlar baston ideal diye düşünüyorum
ikizannessi Peki baston Bebek Arabasında arkaya yatan olmalı mı çünkü her modelde yok olmasa da olur mu ?? birde ön koruma bariyeri olan mi daha mantıklı olmaması mi ??