Dün açtım aynı postu 1 kişi dışında öneri veren olmadı anneler post üste kalsın diye kendi kendime konuşuyorum resmen neyse ümraniye civarında gidip memnun kaldığınız çocuk doktoru onerisi istiyorum cuma günü devlet hastanesinde kontrolde baş çevresi oğlumun sınırda dendi kan tahlili vs istendi kan verdik sonuçlar çıktı ama çarşamba ya randevu buldum beklemek istemiyorum onerilerinizi alabilir miyim ?