Merhaba benimde dogumdan sonra kalça eklemimde ödem olmuştu gebeliğe bağladılar hatta gebeligimin başında kortizon kullanmıştım onun sebep olacağını düşündüler ama zaten yıllardır aynı zamanda bu sorunu yaşıyordum bu sene o zaman gebeligimin son aylarına ve doğumuma denk geldi daha kötü etki yaptı diye düşünüyorum istirahatle daha iyiyim tabi tamamen geçmiyor benim de hem romatizma hem pıhtılaşma sorunum var bu arada . Çok geçmiş olsun sizlere de