Kızım yarın tam 4 aylık olacak Allah’ın izniyle. Son 1 aydır bacaklarını havaya kaldırıp yere vuruyor. Gaz sancısı sanıyordum ama ağlama vs yok. Sizinkiler de yapıyor mu neden olur acaba oyun mu oynuyor dönme çabası mı? Normal mi ? Bacaklar havada hep