Mrv_tlg Büyük 10 küçük 8 en küçük 5 bucuk aylık. Evimiz askeriye gibi 😀 tabi erkek çocuklarıyla yaşamak zor ama keyifli. Birbirlerine arkadaş oluyolar daha dışarıya dönük oldukları için belli bi yaştan sonra tek yasiyosun. Markete gitmek çöp dökmek gibi çoğu görevi üstünden aliyolar. Ben alistirdigim icin evde cogu işimiz beraber. Tabi maçtan sonra evde buram buram corap kokusunuda atlamamak gerek 😀