Merhaba kızlar, bebeğim 1 aylık göğüs kalkanı, gümüş kapak ve lansinoh krem kullanmama rağmen göğüs uçlarım aşırı acıyor, emerken çok canım yanıyor halbuki tüm kahverengi kısmı ağzına alıyor neden olabilir ne zaman geçer sırf bu yüzden emziresim gelmiyor 😔