Kızlar merhaba. Saçlarımı ombre yaptırdım bildiğim yakın kuaförüme. Ama ne ombresi düzgün hoşuma gitti ne kesimi. Belimdeki saçlarımı gereksiz yere yarısından fazla kısalttı (siyah boyanın akmasını bekliyorduk senelerdir ve uçlarda kalmıştı sadece) derken ben saçıma bakım yağları vs yapayım dedim. O ara da Isı işlemi görmesin, toparlansın diye (yanma falan yok şükür, sadece beklediğim gibi bir ombre değil) peruk alayım dedim. Bu u tepelikler var ya, kendi saçınız gibi duruyor ayırt edemiyorsunuz. Böyle sevdiğim güzel bir ombreli peruk alırım, ileride saçlarım istediğim uzunluğa gelince de onu kahveye boyar arada koyu saç takılırım dedim. Ama şimdi baktım elimdeki bütçeye ikinci el temiz dyson airwrap da alabiliyorum. Saçlarım (ne kadar dökülmüş olsa da dilerim toparlanır) biraz gür ve kalın telli. Dyson kullanırken zarar vermiyor ama şekil de verir mi emin olamadım. Peruk alınca da kaç sene kullanabilecegim ne kadar gerçek saç olsa da elbet dökülecek ve yerine konmayacak diye düşündüm. Nasıl birsey olduğunu da asagiya bırakıyorum inanılmaz doğal. Saçın toplanan kısmını peruğun üstüne bırakıyorsunuz ve dipleri kaybolup saç peruğa karışıyor bir duruyorlar. Dyson kullanıp saç sekli benim gibi olanlar bilgilendirirse sevinirim alıp pişman olmak istemiyorum. Sizce hangisi mantıklı, şimdiden teşekkürler
