GSevilay65 Kızlar sizlerde durumlar nasıl kaç Kelime kullanıyor bizde şöyle Anne baba mama dede attım acıdı araba sesi çıkarıyor Kobut verince herşeyi yapio geliyor gidio verior alıyor herşeyi yapio çok şükür yürüyordu 11 aylıktan beri ama konuşma ile ilgili ne yapicam blmiorum lütfen lütfen lütfen yardım edin eşim az kelime olduğunu söyledi dün akşam
ArsAyz GSevilay65 Oğlum 17 aylık aynı şekilde 6 7 kelimesi var sadece ve anormal bişey değil az değil yani
Masal-33 GSevilay65 bence yine sizinki anne falan diyor muş gayet iyi benim kızım da tam 17 ay beş günlük Baba Nene Dede Mama Meme Su Cici Çiş Ver Beybi Dol (gol) Egg (pis bir şey görünce ) Başka bir şey yok bunları da keyfi gelirse dedeye aşırı takık bana bile dede diye sesleniyor
Ogulluana GSevilay65 16 aylık söyleneni anlıyor, derdinide anlatıyor bir şekilde, anne,baba,dede,mama,meme bir de suya bu diyor
Ebrulihayat GSevilay65 her çocuk farklıdır o kelimeleri söylüyorsa mutlaka devamı gelecektir bol iletişim kurun kitaptan gösterin. Her şryi tek tek söyleyin bak bu bir karpuz kırmızı renkli çok tatlı vs. Vs. Bu sadece bir örnek. Benim kızım 16 aylık çok kelimesi var ama yürümüyor. Bir gelişim ilerlerken biri durağanlaşır sabırlı olmamız lazım ben de yürümesi için sabırsızlanıyorum zamanı var demekki
GSevilay65 Masal-33 aynen dede kelimesine çok taktik bizde siz ev de neler yapıyorsunuz konuşmasıyla ilgili
Masal-33 GSevilay65 sürekli konuşuyorum her nesnenin adını söylüyorum parka götürüyorum her gün onun dışında pek bir şey yapmıyorum
Haffuse GSevilay65 suoer, tv konusmasini cok etkiliyor… Senin cok cok konusman lazim, mumkun oldugunca cok parka gotur… Herseyi ona teker teker tanıt… Meeala kizima kahvaltida verdigim herseyi tanitiyorum… Gecen gun zeytin dedi😍
GSevilay65 Aynı aekilde bende kartlar kutular olsun hayvanlar sebzeler hep anlatırım söylerim parka çıkarırım birazdan bile cikcaz Eskişehir deyim araştırma yaptım aktiviteler yapan okullar var oyunlar vs haftada iki kere 1 er saat işe yarar die düşünüyorum oraya goturcem
Annesinin-Kuzusu 16 aylık hayvan seslerinin çoğunu sorunca çıkarıyor mesela inek ne der diyorum möö köpek ne der hav hav gibi cevap veriyor anne baba annane dede egg gol bitti gitti su gibi basit kelimeler çıkarıyor biz evde kartlarla çalışıyoruz ve gün aşırı kitap okuyoruz faydasını cok gördüm tvde izletiyorum ama onu bi tiyatro oyunu gibi yapıyoruz sesleri cıkartmaya çalışıyorum kartların faydasını cok gördüm tavsiye ederim