Merhaba kızlar,
yarın 8/9 saatlik bir yola çıkacağız.Malum buzdolabını erittin iki hafta kadar orada kalacağız.Ancak yumurta kaldı.Eşim diyorki dolaptan aldığın için bozulur öarkettekiler dışarda.Ben diyorum serin tutan torbam var evde ona koysam akşama annemlere olucaz telrar dolabına koyarım bir sıkıntı olur mu sizce ?