Bebeğim 4 buçuk aylık ara ara sürekli tetiklenen reflüsü var ve beni emdiği anda karnı bağırsakları goruldamaya ve kıvranıp ağlamaya başlıyor. Sürekli ağzına geldiği için asla uyuyamıyor sadece kucapımda mememde uyutuyorum. Alerjiden olabileceğini konuştuk doktorumuzla ama Boluda yaşıyorum burada alerji bölümü yok bebekler için. Çevre illerde önerebileceğiniz alerji ve reflü için iyi bir doktor öneriniz var mı acaba? Bu konuda ne yapmalıyım bilgilendirir misiniz?