kolonyalimendil 7 aylık oğlum damaklı emzik kullanıyor wee baby ama 2 numarasını kabul etmiyor aynı şekilde biberonda da nuk biberon kullanıyoruz onuda kabul etmiyor nasıl alıştırdınız yada biraz daha bekleyelim mi😊
Nrgngr kolonyalimendil artık büyüdü emzige ihtiyaç duyuyor musunuz benim ki 4 5 aya kadar zorla arada bir alıyordu zaten hiç bir zaman emzik istemedi vermedim sonrasında gerek duymuyorum bıraktırmak için ugrasiliyor sonra da
Eslemveasya kolonyalimendil Bence fırsat buyken vermeyin kızım bir yaşına giricek sadece uyurken ve ağlarken veriyorum uykuya daldığın da alıyorum emziği. Bıraktırmak istiyorum inşallah zorlamaz. İlerde daha zor olur bıraktırmak
buyuyor-cocuklar Benim bebeğimde 8 aylık hala aynı emziği kullanıyor zaten 1 yaşında bıraktırmayı deneyeceğim o yüzden hiç ellemiyorum😀
kolonyalimendil Eslemveasya emziksiz uyumuyor hele son iki haftadır emzik ağzından çıktığı anda ağlıyor geceleri 🥲