Gulerxx2 günde 1 defa normal hatta 10 güne kadar normal anne sütü alan bebekte benimki de günde 1 defa yapıyor o kabız olduğu anlamına gelmez mama veriyorsanız 1 2 çay kaşığı su verin bence bir de yaz günündeyiz ekstra suya ihtiyaç oluyor onun haricinde huzursuzluk ikinma gazdan olabilir kendi başımdan geçtiği için biliyorum