Herkese selam bugün 3. Ayımıza giriyoruz dünden beri göğüslerim çok yumuşak sanki süt dolmuyor bebeğim dün baya ağladı elleri de sürekli ağzında emer gibi yapıyor acaba sütüm mü azaldı ya da kesilecek mi çok korkuyorum sürekli sıvı şeyler içiyorum bu arada bebeğimde gıda alerjisi durumu olduğu için diyet yapıyorum acaba bu mu etkiledi sütümü çünkü benim göğüslerim 2 saatte bir taş gibi oluyordu hatta sütüm tazyikli akıyordu şimdi öyle olmayınca telaş yaptım böyle bir sorun yaşayan var mı?