Kızlar geçen sene güneş kremi almıştım birkaç yerde güneş kremi süresi 2-3 ay sonra kullanılmamalı falan diye duydum okudum. Bu sene fe kullansam bir sıkıntı olur mu sizler her yaz yenisini mi alıp kullanıyorsunuz çocuklarıma kullanıcam bu arada. Çocuklar bebekler için olan güneş kreminden