Bebeğim 8 aydır SMA yiyor ama artık yemiyor sıkılmış olabilir diye düşünüyorum ve mamayı değiştireceğim. Aptamil kızımı kabız yapmıştı onu şimdilik es geçiyorum. Bebelac a karar verdim. Ama gold mu , normal mi alsam bilmiyorum. Aradaki farka baktım birşey de anlayamadım. Önemli olan bebeğimin sevmesi ve yemesi. Sizce hangisini alayım?