Merhaba arkadaşlar 1 ay 23 günlük bebegım var dun Çok hıysuzdu actı sütüm yetersızdı mama vermek zorunda kaldım bugün de emzırfım tekrar ama yine hıysuz ve sürekli kusuyo zaten normalde de kusan bir bebek ama huysuz olduğu için aç olduğunu düşündüm ama kusması beni düşündürdü