Herkese iyi pazarlar, bebeğim başından beri ağır kolikti çok zor zamanlar geçirdik sürekli ağlardı mutsuzdu tam düzeliyor biraz derken 4.ay uyku gerilemesi başladı sanırım yaklaşık 3haftadır sabah 4 5te kalkıyor geri uyutamıyorum gündüz de 3uyku yapardı aralarda uyanırdı ben tekrardan uykuya döndürürdüm destekli uyuyor ama şimdi çok feba durumdayımn45dk 1 saat uğraşıyorum en az çok ağlıyor sanki etini koparıyoruz gibi uyudu diyorum 25dk en çok 35dk sonra uyanıyor artık günde 5 kez falan gündüz uykusu yaptırmaya çalışıyorum uykusunu alamadığı için de sürekli mızmız kucak istiyor kitlenecek gibi ağlıyor ne yapabilirim akıl verin lütfen emzik biberon tutmuyor dışarıya çıkamıyorum sevmiyor bebek arabası normal araba kanguru sevmiyor inanın geçen gün doktora kıyametler koparak gittik verdiği tahlillerş yaptıramadan geri döndük o kadar çok ağladı yani çaresiz kaldım artık kendimde me uyuyabiliyorum ne iki dk dinlenebiliyorum