Yaklasik bi aydır göğüs ucu yarası çekiyorum artik çok çok daha zor :( bibiki kere de mastit gibi bişey yaşadım..
Kantoran yağı, zeytinyağı anne sütü, hametan, eczacinin 3 tane verip karıştırıp sürdüğüm kremler lansinoh .. hicbiri fayda vermiyor..
En son dün gece baya baya kan aktı hemde dayanilmaz bi ağrı..
Sıcak duş da göğüsümü yumuşatmıyor. Fün biraz sıcak su rorbasi iyi geldi ama azıcık..
Napabilirim bilen deneyimleyen var mi :( oglum 8 aylik bu arada
Bir de hangi doktora gitmem gerekli, genel cerrahi mi?