Kızlar henüz 14 günlük anneyim. Bebeğim ilk başlarda sütüm olmadığı için mama ile beslendi sarılık oldu 1 gece hastanede kaldı. O hastanedeyken de sütüm geldi makine ile sağarken. Yaklaşık 10 gündür emziriyorum elhamdülillah ama herkes diyor ki en az yarım saat olmalı, iki göğüs de kullanmalı. İki göğüse dikkat ediyorum ancak bebeğim 15 dk ya emiyor ya bekliyor. Yani uzun uzun emmiyor şuan neden olabilir ne yapabilirim uzun uzun emin diye.?
Ben ayırmıyorum memeden kendi bırakıyor bu arada