Günaydın hanımlar ☘️ benim oğlum 18,5 aylık. Neredeyse net konuşuyor artık, 3 kelimeli cümle kuruyor. Olay anlatıyor. Hem memeden kesmek hem de tuvalete alıştırmak istiyorum. Memeden kesme sebebim yemeğe yönelmesini istiyorum. Tuvalet olayı da konuşabildiği için söyler belki diye düşündüm. Sizler nasıl yaptınız? Nasıl yapacaksınız? Özellikle memeden kesme konusunda fikirlere ihtiyacım var.