Delihatun_ siz şaka mısınız? Nasıl bi mantıkla yorum yapıyorsunuz. Ne yani evi olup borcu olan alamıyor ama 5 maaş eline geçen bu yardımı alabiliyor mu? Çoğu ihtiyacı olan bundan yararlanamıyor. İhtiyacımız var ki başvuru yapıyoruz. İhtiyacı olan herkesi alması taraftarıyım sizinde bu gözle bakmanızı beklerdim. Size açıklama yapmak zorunda değilim ama düğündeki altınlarımı bozup geri kalanı borçlanıp bir ev aldık çünkü ev sahibimiz bizi evden çıkardı kendim oturacağım diyerek. Kiralar almış başını gidiyor. 5-6 bin lira ödeyeceğime kredi öderim bi ev sahibi olurum dedim. Eşimin aldığı maaş zaten 10 bin gitti yarısı borca, peki ya evin diğer giderleri faturalar, bebeğimizin ihtiyacı olan bez ıslak mendil… Ayda iki kere pazara çıkabiliyorum ben. Bu kadar aç gözlü olmayın. İhtiyacımız var ki bunun için başvurduk. Evimin borcu olmasa amenna, kocamın maaşı 15 bin olsa amenna. Ama bi evimiz oldu diye yararlanamıyoruz. Ne kadar saçma!