Kızlar selam 👋🏼. Kızım 1 hafta sonra 5 aylık olacak. Sadece mama ile besleniyor. Ek gıdaya başladık. 3 gün yoğurt, daha sonra 3 gün patates verdim. Şu an mama reddi yaşıyoruz. Asla biberonu ağzına dahi sürmüyor, bağırmaya ağlamaya başlıyor. Kaşıkla denedim mamayı püskürtüyor. Tadı yavan gelmeye başladı diye az bir pekmez koydum yine yemiyor. Var mı başına gelen? Ne yapacağım hiç bilmiyorum 😰