Kızlar ben sezeryan doğum yaptım. Bebeğim 6.5 aylık oldu. Dün akşam dikiş yerlerim biraz ağrıyordu uzandım. Az evvel bir kalktım kanama var. Ama dikiş yerlerimde şu an bir ağrı acı yok. Bu kadar ay sonra dikişlerin kanama ihtimali olur mu yoksa adet mi olmuşumdur. Hiç böyle bir anda eskiden adette olmazdım. Bikaç gün leke gelirdi sonra olurdum. Sabah bir anda baktm kırmızı kan. Aksilik pazar bugünde bilemedim.