kivitoannesii Aya girdik 3 saat zor dayanıyor çok çabuk acıkıyor ortalığı yakıyor sadece mama içiyor ne yapmam gerekiyor ya
sinmarda kivitoannesii benim oğlumda 3ay 11 günlük suanda ve 150 ml içiyor 120 doymuyor ml yükseltince doymaya başladı sizde yükselte bilirsiniz tabiki bir sorun olmazsa
bohemianmom 4 aylık bebek yani acıkacak 😃 Öyle 5 6 saatte bir besleyeyim zamanı henüz değil zaten bebeğinizin kaç ml veriyorsunuz mamayı
bohemianmom kivitoannesii yeterli mama ile besleniyorsa her ağlamasının sebebi açlık olmayabilir ama mama verdiğinizde içiyorsa sütü normal emen bebekler de zaten 3 saatten az zamanda emmek ister 4. Ayda 5. Aydayız bebeğim her iki mememi de emer 2 saatte bir bazen 3 saatte bir
Beril4226 Benim bebeğimde 4 aylık 2 saate bir 120 CC içiyor doktorum normal dedi .Telaslanmayin ek gıdadan sonra mama saatleri arası uzuyor şimdi böyle içmesi normal