Bebeğim 8 ay 15 günlük. 8 aylık olduğundan beri yani 2 haftadır geceleri sanki alarm kurmuş gibi 1 saatte uyanıyo. Mesela dün gece 2.40-3.40-4.40 ve en son şuan 5.40da uyandı. Geçen hafta yazlığa gitmiştik yerini yadırgadı ondan hep uyanıyo sandım ama eve geleli 1 hafta oluyo hala aynı. 8.ayda bi uyku gerilemesi mi var? Atak mı var? Neden böyle oluyo 1saatte bir kalkmak çok zor yenidoğanken bile böyle değildi😢😢
Bu arada dişleri yeni patladı diş çıkarma döneminde değil. Bide mama+meme besleniyo her uyandığında teklif ediyorum istemiyo yani açlıktanda uyanmıyo.