DurriMeknun_ ben 10 seans buz lazere gittim baya dökülmeler oldu ama hiçbir zaman tam anlamıyla bitmez bunu bilerek gidin. Evet baya baya azaldı inceldi geç çıkıyordu 4 ncü seanstan sonra filan iki ayda bir gidiyordum. Tabi bu her insana göre değişiyor