Gulsumsagir5416 merhaba. Sürekli burun aspiratörü kullanmamak gerekir demişti hemşireler. Eğer az bir şey kuruluk tıkanıklık varsa serum fizyolojik sıkabilirsiniz hemen açılır. Ama epey kapalıysa, emmesini, nefes almasını engelliyorsa serum fizyolojik sıkıp yada banyodan sonra yumuşama olunca aspiratör ile çekebilirsiniz. Bebeğim üç aylık alerjiden dolayı tıkandı burnu. Daha yeni aspiratör kullandım.