kivitoannesii Artık uyuyamıyorum her gece burnum tıkanıyor boğazım kaşınıyor mahvoluyorum konuşamıyorum bile bu durumu yaşayıp ilaç kullanıp geçen var mı nolur söyleyin
Mustafam-elifim kivitoannesii alerji için hap ve fisfis kullaniyorum ve aynı şey kizimdada var 10aylik damla yazdialr evi havalandırmak için bile açsam sanki grip gibi oluyoruz alerji hapları bana damlada kızıma uyku yapıyor sersem bişey oluyoruz🤦
NaimeYilmaz kivitoannesii Alerji hapı ve yine alerji için sprey kullandım 1 sene. Artık tıkanıklık çok üst seviyeye ulaştı polipleri aldırdım geçen aylarda. Ama bir kulak burun boğaza gidin derim, hap sprey epey rahatlatıyor.
muratnannsi kivitoannesii benmde oglum ayni şekilde. Surekli burnu tıkalı ve bir burnu akiyor alllahm sari sari ve cok akiyo .doktoru smdipik birseg vermedi
ArasEgeMoms Bende burda bekleyeyim 2 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum ilaç da vermiyo doktor çok bunaldm artık resmen silmekten yara oluyor burnum🤔
Mlkky Eşiminde alerjisi var o genellikle dışarı çıkarken maske takıyor takmayı unutunca olanlar oluyor o zman da sirkeli su yapıp iciyor sonra sirkeli su ile ağzını burnunu yıkıyor birde tere çok iyi geliyor bahar alerjisini insallah şifa olur bunlarda sizde
mizalya_3 NaimeYilmaz canım ben tıkanıklık yüzünden iliadin kullanıyorum, polipleri aldırdıktan sonra rahatladı mı peki ?
NaimeYilmaz mizalya_3 müthiş rahatladım. Aynı zamanda sinüslerimi de aldırdım ben. Şu aralar biraz şişme yapıyor gibi 1 tablet alerji ilacı ayırmıstım şimdi kullanmaya başladım hemen rahatladım. Ama ben ameliyat olduğumda nefes alabileceğim hiçbir noktam kalmamıştı, şu an şişme yapıyor gibi dediğim çok küçük bir his. Korkudan içiyorum da diyebilirim:)
mizalya_3 Ben hapta kullandım sprey bağımlısıyım ama geçmiyor, benimkini sadece avil dekort diye bir iğne var onu yaptırıyorum 10 güne bir doktorum izin verdi o geçiriyor , kızım 2 aylık
NaimeYilmaz Bu arada kortizonlu iğne vurdurmustum 1 sene götürdü beni ama 15 kilo aldırdı bu yüzden tekrar edince ameliyat tercih ettim.
Rumeysaerva kivitoannesii valla her sene ilaç kullanıyordum bi nebze rahatlatıyordu ama bu sene emzirdiğim için kullanmıyorum çok kötü oluyorum
iremdonmezz Bebeğim de var sanırım kızlar sesi kısıldı çatallandı vücudunda hafif kızarmalar oluştu doktor alerji dedi damla yazdı bu durumun bahar alerjisi olduğunu kesinleştiren bir test vs var mı nasıl anlayabiliriz