Ozi37 evet hiç bi anne çocuğuna zararlı bişeyi kullandırmak istemez ama herkesin mutlaka bi nedeni var ben emziremiyorum mesela ve doğal olarak oda emerek uyumak istiyor ama elimden gelen bişey yok biberonla uyutmaya çalışsam olmuyo boş vermek gaz yapıyo yerken uyusa doyunca biberonu bırakıyo uykuyada dalamıyo bu sefer ağlıyo ve buda beni üzüyo mecburen emzik vermek zorunda kaldım şu an 4 aylık bu zamana kadar direndim vermemek için ama ağlamasına dayanamıyorum,o yüzden vermeyin daha fazla ilgilenin gibi şeyler olmuyo işte mecbur kalıyosun herkesin çocuğu farklı büyütme şekli farklı imkanları farklı