Mavisinannesi1804_ kilo alımı gelişimi nasıl peki? 6 saat biraz cokmuş ama gece uykusu da cok önemli gelişiminde bi problem yoksa zorla uyandırmanın gerekli oldugunu düşünmüyorum. Kendim de uyandırmamıstım 40ı cıktıktan sonra..Ama doktora danısarak ilerledim. Ebe degil ama doktorunuza danısabilirseniz daha dogru olur