Dgsvgbrs Merhaba 9.5 Aylık kızım yaklaşık bir aydır emmeyi bıraktı tekrar döndürmek istiyorum tecrübe edenler Yardımcı olabilirse sevinirim süt de yok denecek kadar azaldı tabi emmeyince. :/