Hyl-kbr1501 Tüm hamileliğim boyunca içtim. Bazen dikkat ettim bazen edemedim. Doğurduğum gün 2 gün kaldım hastanede biraz sıkıntısını çektim sigaranın. Taburcu olup eve geldikten sonra bir veda sigarası içtim ve o günden beri hiç içmedim. 24 günlük kızım bazen rüyalarımda bile sigara görüyorum ama kızıma bakınca ben ne yapmışım diyorum. Sütten kesene kadar ağzıma sürmem sanırım. Hamileyken içtim bırakamadım. İçenleri çok iyi anlıyorum asla kınamıyorum o yüzden. Gerçekten çok zor. Ama içim şu anda bile hep sıkıntılı. Emerken az bi nefesi kesiliyor hemen kuruntu yapıyorum. Kesin hamileyken sigara içtiğim için oluyor böyle diye. Şu an için çok şükür beneğimin bir problemi görünmüyor ama olursa ve sebebi sigara olursa kendimi asla affetmem. Bebeğinizin size olan fiziksel bağı, muhtaçlığı bitene kadar uzak durun bence. Bebeğime karşı en büyük vicdan azabım sigara