Kızlar oğlum şuan 8 ay 23 günlük sezeryan ile doğum yaptım bebeğim 7 aylıkken ilk adetimi gördüm bir sonraki ay aynı tarihte adet belirtilerim oldu ama olmadım hala daha da olmadım normal mi emzirmeye de devam ediyorum genel de süt korur düzensizlik normal diyorlar ama içim de bi rahat değil 😅