Merhaba oğlumun zor doğum sebebiyle 1. ve 6. Ayda nöroloji muayenesi oldu doktorumuz sorun yok gibi dedi. Şuan 18 aylık anne mi su dışında birşey söylemiyor. Aşırı hareketli bi çocuk bi dakka durmuyor. Tekerlek çevirme arana sürmeye bayılır oyun kurma yaşıtlarıyla iletişim yok. Göz teması az dikkati çok dağınık ve ismini çoğu zaman bakmıyor çevremiz umursamıyor o yüzden diyor kollarını sallayıp derin nefes akıp veriyor. Yeme bozukluğu uyku sorunu yaşıyoruz zaten. Bu durum beni mahvediyor şüpheler deliriyor. Doktor için randevu bi türlü bulamıyorum hiç bir hastanede. Çok çaresizim korkmalı mıyım aynı durumu yaşayan var mı