Sorusormomm FigenSamet merkez demi sahibindene bak birsuru ev var cnm bende ilçesindeym ikinci yılımız burda hazrodayiz
FigenSamet Sorusormomm evet merkezden istiyoruz sahibinden de bakıyorum fakat çok yüksek fiyatlara koymuşlar😢
Sorusormomm FigenSamet maalesef kiralar hep öyle bende 1.500 e oturuyordm ev sahibi üç bin yapacam dedi yani köy burası buraya göre üç bin çok fazla işine gelirse diyor umrnda değil ev sahiplrinin