Merhaba 13 Haziran’da doğum yaptım eşimle kan uyuşmazlığımız vardı bebeğim doğunca onunla da aramızda oldu buna bağlı sarılık çıktı 15inde hastaneden çıktık 3 gün sonra kontrole çağırdılar yani bugün
Normalde yeni doğunca kilo vermesi gerekirken çok şükür üzerine almış evde emzirmem 1 saati geçmiyor çok şükür sütüm de güzel geliyor iyi beslenmesine rağmen sarılık değeri artmış bugün tahlilde 14,5 çıktı
Daha sonra ikimizde kan uyuşmazlığı olduğu için pıhtı testi mi ne istemiş doktor onda da referans 35-70 doktor 65 sınır dedi bizimki tam 70 çıktı doktor bu şekilde bırakamayız yatması gerekiyor dedi hem sarılık için ben çok ağladım hastanede ama sonra düşününce yeter ki iyi olsun dedik süt sağıp götürüyoruz Pazartesi tahlil yapılacak güzel çıkarsa inşallah bırakırız dedi doktor
Aynı ya da benzer şeyleri yaşayan var mı atlatır mıyız eve onsuz gelmek çok kötüydü tam alışmışken böyle oldu
Bir de tansiyondan dolayı bebeğim zayıf doğdu 37+0da 2070 gr oldu ama küvöze girmedi sağlığı yerindeydi
Korkuyorum sarılık için bir de o diğer şeyin adını unuttum 😢