Busebulut sanmam yani belki simdi etkisini göstermiştir benim de ilk çocuğum tam emin değilim aşırı ağlak oluyorlar mesela yere bırakayım kuduruyor sürekli kucak istiyor. Huysuzluk devamlı benimki istahsiz mesela ama tam tersi de olabiliyor sürekli uyanmalar uykuya zor dalmalar ayy zor vallahi 🙂 ama büyüyorlar beceri kazanıyorlar bu herseye degiyor🙂