28 aylık oğlum geceleri ağlayarak uyanıyor ve sık bir şekilde uyanıyor. Memeyi bırakınca uyanmaz kesintisiz uyur diye düşünüyordum ama olmadı. Sizinkiler de durum ne. Nette uyku terörü yazıyor. Ne zaman geçecek ne zaman kesintisiz uyuyacak merakla bekliyorum. Bazen de normal kalkıp sallamamı istiyor. Beşiğinde sallayıp yatırıyorum 🙄