mervedms61 Kızlar ben normal doğum yaptım. Hamile kaldigimda 55 kiloydum. Bebeğim 6 aylık suan 57 kiloyum. Ama göbeğim var ki hamile kalmadan önce hiç yoktu :( napcaz bu göbeği?
Nes94 mervedms61 3 ay oldu doğum yapalı gobusum var üstüne kilo aldım. 50 kiloydum 55 im şuan 🙄 asla kalacağını düşünmedim benim karnım kendinden kaslidir içerden dışardan da dümdüz görünürdü. Sezeryan in kötü yanları:( zaten kendileri de kötü bi ameliyattı
Melekegemen mervedms61 56 yla hamile kaldım 71 le doguma girdim suan yine 56 kiloyum oğlum 3 aylık . Kiloları hemen verdim ama göbeğim gitmedi canım planı hareketi yapıyorum . Oğlum 6 aylık olunca da spora gidicem göbek için
k_aselim Düzenli bi şekilde her gün ya mekik ya plank ya da göbek için bölgesel hareketler var onları yapmalisin 1 ay boyunca yapıp farkı farkedersiniz zaten başka Turlu geçmez o