alpsmother_ Babymom__ normal canım benim bebeğim 1 yaşında daha 1 tanesi yarım çıkmış diğer ikisi de yeni patlamış durumda ucu görünüyor sadece doktor normal olduğunu söyledi
gokbey_061 21 aylık bebeğim sadece 3 dişi var ve ilginç şekilde ilk iki dişi yan arkalardan çıktı doktorumuz sorun olmadığını belki bir diş hekimine de muayene ettirebiliriz demişti