Mamayı kolayca yediği için tok uyuyor, aynı şeyleri yaşadım, bebeğim şuan 5 aylık, ben şöyle yapmıştım *gündüzleri sürekli saatte bir yarım saatte bir emzirdim, mamayı gece uykusuna yatarken verdim, (evde bi de kaynanam vardı her ağlamada aç bu çocuk diye, bazen baskılara dayanamayıp gündüz de mama verdim, o arada ben de uyudum dinlendikçe sütüm arttı,