Merhaba kızlar 3yaşında çocuğum var, doğum sonrası 2.haftada Dvt geçirdim sol bacağıma pıhtı attı . Sonra lokal anju oldum ve 6 ay kan sulandırıcı iğne kullandım . Şimdilerde çok şükür sorunum yok diyebilirim . Ama tabi bacakta damar daraldı o olaydan sonra . Damarda Kan akışı normal dedi geçenlerde doktorum . Bazen 2.çocuğu düşünüyorum ama göze de alamıyorum bu sağlık olayından dolayı 😔
Bir daha hamilelik olursa büyük ihtimalle kan sulandırıcı iğne kullanacağım. Böyle bir olay yaşayıp 2.hamilelik geçiren ve bu süreci sağlıklı bir şekilde atlatabilen var mı benim gibi olup da acaba merak ediyorum önerileriniz benim için önemli 🌸