Glssust Herkese iyi geceler 38 günlüğüz kakamızı yapamıyorız ama ben kulak çubuğuyla biraz sağa sola uğraşınca yapıyor sadece böyle belli belirsiz bugün kan oldu sanki çöpün ucu yanlış mı yapıyorum bilenler bişey söylesin bana artık napıcamızı şaşırdık çünkü
BelisMelis411 Glssust öyle alıştırmamak gerekıyor banada öyle aöylemıstıler bu sefer uyarı vermeden yapmaz dedılerdı
Peekaboo Glssust ben bacaklarını karnına götürüyordum, dizlerini. Spor yaptırır gibi oluyordu. İleri geri yapıyordum, hemen kakasını yapıyordu
Cigdemss Glssust yani anne sütü alan yeni doğan beneğin kakasını 10 gün yapmaması normal. Onunyerine doğal zeytinyağ verebilirsiniz
Mrltz Poposunda çatlak vardır,kan gelmişse eğer..Madecasol krem ve anestol kremi karıştırıp sürebilirsiniz!Hem iyileştirir hem de bebek kakasını acısız yapar.Anesol uyuşturucu bir krem,madecasol ise yara onarıcı..
Glssust Mrltz peki artık kulak çubuğu filan kullanmasak kendi kendine iyleşmez mi aşırı bi kan değil belli belirsiz bişey belli değildi çokta ama ben aşırı endişelendim ya kötü bişey olduysa
BelisMelis411 Glssust bacak hareketlerı taptırsanızds mı olmuyor acaba yada karnına masaj yapınca felan cok sıkıntı o cubuk işi
Mrltz Glssust kulak çubuğu ile sürekli uyarım yapmanı tavsiye etmem.Olağan sorunu daha çok artırır.Dediğim gibi,muhtemelen popoda çatlak var.Böyle durumlarda bebekler kaka yaparken zorlanır hatta yapamaz
CihangirAslan0 Glssust göbek deliğine saat yönünde yağ sürüp parmağını gezdir youtube da videolar var canım ayaklarınıda bisiklet sürer gibi yap kısa zamanda yapıyo
Glssust Mrltz bu çatlak benim yüzümden mi oldu acaba varsa doğuştan bişey mi anlamadım doktor söylemezmiydi olsa
Mrltz Glssust Hayır tabikide kendini suçlama,üzülme de lütfen.Olabiliyor böyle durumlar.Eğer doktor kontrolünüz varsa poposuna da bakmasını,çatlak olup olmadığını sorun.Ufak kan lekes gördüm dediğiniz için çatlak olduğundan şüphelendim
Glssust Mrltz peki böyle deliğim sağında solunda kabarcık olması normal mi onu biliyor musunuz ama sadece ıkınırken çıkıyor normal zamanda yok
Dlk55blt-rdvn Glssust muhtemelen çatlaktan kaynaklı hemen doktora göten çaresi var en azındna bebiş acı çekmesin yazık
Cigdemss Glssust gaz oluyordur. Bağırsakları yeni gelişiyor. Mama kullanmıyorsanız eğer önemli olan çişli bez sayısı. Arada 1-2 çay kaşığı su ve zeytinyağ verebilirsiniz.
Glssust Mrltz pişik gibi ama içerde yani ıkınırken çıkıyor diyorum ya pişik mi acaba anlayamadımki bende
Asyaveannesi04 Glssust sadece anne sütü mü alıyor, ilk zamanlar benimki de yapmıyordu doktor alıştırmayın öyle sakın tembellik olur demişti