S2ura asla kınamak için söylemiyorum ama hiç bir zaman böyle şeyleri kullanma taraftarı degilm bebek bakmak zor uyumadigi zamanlar çok . Ama annelikde kolay iş değil o damlaların içeriği her nekadar yazıyor olsada nekadar güveniyorsunuz içinizde hiç şuphe kalmazdı ya bebeğinizin sağlığına zarar veren bsy varsa benm bebeğim 18 aylık bu zamana kadar kullandığım tek şey calpol onuda dis döneminde 3 4 defa kullandım sadece ve Allah’a şükür hiç hastaa bile olmadı bu zamana kadar . Allah yardımcınız olsun yinede ama diş döneminde olabilir gün içinde korktuğu şeyleri rüyasında görüyor olabilir bir Ayetel Kürsi okuyun uyutmadan