momboys bu postu bende açacaktım bi baktım şaşırdım diyordumki sadece benim kızımmı böyle . Etrafımdaki insanlar bile çok şaşırıyor artık niye böyle diye . İnsanları tanımaya başladığı zamanlarda çok yabancılıyordu bi ara alıştı tekrar aynı şey oldu . Hiç kimseye gidemiyorum bi gittim 2 saat aralıksız ağladı asla susmadı mecbur geri kalktım , oradaki insanlarda çok huzursuz oldu full ağlıyor hatta kuzenim demiş o çocuk varsa ben gelmeyeceğim çok ağlıyor kafam ağrıdı diye . Geçen birisi çağıracak ama kızın ağlıyor gelemessin sende diyor haklı , hiç susmuyor eve birisi gelincede aynı artık kimsede gelmek istemiyor . Yok böyle bi ağlama ya etini koparırcasına ağlıyor. Çocukları severdi artık onlara karşıda öyle istemiyor çocuk yaklaşsa ağlıyor bana sarılıyor parka falan . İyice eve kapandım bi yere git alışır öyle öyle diyorlar ama daha kötü oluyor kusuypr ağlamaktan artık . İyice bunaldım ağlıyorum artık bu duruma . NapıcAm bilmiyorum. 21 aylık kızımda