1.5 yaşnda oğlm bugün düstü bisey yok sandık elini falan hareket ettirebiliyodu ama icimz rahat etmedi fakulteye götürdük torus kırıgi var dediler alçıya aldilar çarsamba gunune dee ortopediye randevu verdiler
Sorum şu başına gelen var mı ne yapmak lazm çarsamba gec mi olur pazartesi ortopediye baska hastaneye götürelim mi ? Yanlis kaynama falan bilmiyorum aklimda bir sürü senaryo 😭