Pimpirikk Merhaba 6 aylık oğlum var yürüteç konusunda çok farklı düşünceler var doktorların kimi öneriyor kimi onermiyor sizler kullandinizmi keşke kullanmasaydık dedinizmi yada iyikileriniz oldumu?
Yamhasoz Pimpirikk biz de 7 buçuk aylığız canım oğlum için doktora sorduğumda önermediğini söyledi kendi kendine emekleme ayağa kalkma yürüme süreçlerini geçirsin hızlandırmaya çalışıp omurgasını yorma dedi.